dimecres, 16 de desembre del 2020

PESSIGUETS DE LLIBRES

 Sant Josep

Il·lustració Eva Montanari

(Motse Ginesta)

La Verge Maria

tricota un jersei,

perquè sant Josep

no tingui calfreds.

 

Mentre els ocellets

amb el bec li broden:

 

QUIN SANT MÉS DISCRET.

I LOVE SANT JOSEP.

 

 

 

 

 


Prec de nadal

(Salvador Espriu)

 Mira com vinc per la nit

del meu poble, del món, sense cants

ni ja somnis, ben buides les mans:

et porto sols el meu gran crit.

 

Infant que dorms, no l'has sentit?

Desperta amb mi, guia'm la por

de caminant, aquest dolor

d’uns ulls de cec dintre la nit.

 

 
    

Cançó nadalenca per alegrar a ma mare

(Juan Kruz Igerabide)

Il·lustració Francesc Rovira
Ma mare està trista

i és Nadal.

La meua mare i jo estem soles

i és Nadal.

La meua mare se'n va a treballar

i és Nadal.

Però jo no estic trista, no,

aquest Nadal.

I cante per tota la casa:

"Mavidad, Mavidad, dolça Mamavida ...".

I ma mare m'abraça i somriu

i és Nadal.

Prenem un got de llet juntes

en Nadal.

La esperaré a casa de la meua amiga

aquest Nadal.

Ma mare sempre torna

i és Nadal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...