dimecres, 1 de juny del 2022

Todos mis futuros son contigo, de Marwan

 


Marwan. Todos mis futuros son contigo. Ed. Planeta

Marwan és un cantautor i poeta madrileny, el nom real del qual és Marwan Abu-Tahoun Recio, fill d'un palestí i una espanyola. Va aconseguir gran notorietat amb les seues lletres a les xarxes socials i, en la seua faceta de poeta, ha publicat aquest llibre, Todos mis futuros son contigo.

Els sentiments són el tema principal que inspiren les poesies que composen aquest llibre. L'amor i el desamor s'entrecreuen amb situacions quotidianes, persones i llocs, en diferents composicions, amb rima o sense rima, versos lliures, però tots amb l'empremta de la mirada i sentir del seu creador. I, ací, un tastet:

INVENCIBLE

La vida empeñada en hacer conmigo

eso que la noche hace con el día:

derrotarlo.

Y a mi lado tú

impidiendo que eso pase.

Me siento invencible.

Ninguna tristeza me puede detener

desde que tengo tu risa de ventaja.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...