dimecres, 22 de maig del 2013

Poema al sol i la lluna



Dani Miquel / Aitana Bernabé. Poema al sol i la lluna. Ed. Andana

Humor, alegria, rima i poesia es conjuguen en les pàgines d'aquest xicotet però gran llibre dedicat a la història d'amor dels dos astres. Les il·lustracions criden l'atenció tant com la lletra i componen un tot que agradarà a grans i menuts.


 
 
Hola pirats com esteu, enamorats ja es veu,
quina fortuna... Quan que m'agrada la lluna.
 
He dormit en la pallissa (quina risa)
amb el tio Valiu (que encara viu),
i en ha despertat un musol...
Quan que m'agrada el sol.
 
Una gallina en sabates (barates),
i un gos nugat en llonganisses (postisses),
i una dona vestida de dol...
Quan que m'agrada el sol.
 
Qui em compra una barraca (barata)
que la tinc a vora mar (per a pescar),
té un arbre amb una pruna...
Quan que m'agrada la lluna. (...)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...