Actualment estem vivint en la era de les xarxes socials, qui no està en elles pareix que no existeix. I rel·lacionades amb la vida professional es fan imprescindibles per donar-nos a conèixer a potencials clients o empleadors. Això és el que pensa l'autor d'aquest llibre. Segons ell, per vendre'ns als mitjans socials ens ajudarà crear una marca personal que ens diferencie dels demés i ens done visibilitat. Podem fer-ho fent ús de les més comunes com twitter, facebook o LinkedIn, fer un curriculum que destaque al youtube o aprofitar les aplicacions mòbils per aconseguir el nostre objectiu professional.
Dan Schawbel sap d'allò que parla i el llibre està plé d'exemples de la seua experiència personal. Una completa guia, molt útil, per trobar feina en l'actual context laboral marcat per la crisi i la ineficàcia dels mètodes d'ocupació tradicionals.
Dan Schawbel sap d'allò que parla i el llibre està plé d'exemples de la seua experiència personal. Una completa guia, molt útil, per trobar feina en l'actual context laboral marcat per la crisi i la ineficàcia dels mètodes d'ocupació tradicionals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada