dimecres, 30 de novembre del 2016

Enxarxats: Blog de poemas



Poesia, una al dia. I res millor dit si visiteu Blog de poemas, on no cal dir que aneu a trobar. Un recull de poesies personals de l'autor o autora - s'identifica com trabajoenkasa - i, sobretot, d'autors clàssics lliures de drets d'autor. Poemes llargs, curts, d'amor, de moltes temàtiques que es fan més fàcil de buscar en el núvol d'etiquetes que tenim al costat dret, perquè triem.  Cadascun dels poemes s'acompanya d'una il·lustració evocadora o una fotografia al·lusiva al tema. 
Un blog senzill que ompli l'esperit d'aquells a qui els agrada la poesia, i una bona forma de difondre-la a través d'Internet.


¿Quién va allí? (Walt Whitman

¿Quien va allí?
Grosero, hambriento, místico, desnudo... ¿quién es aquel?
¿No es extraño que yo saque mis fuerzas de la carne del buey?
Pero, ¿qué es el hombre en realidad?

¿Qué soy yo?
¿Qué eres tú? 

Cuando yo señale como mío,
Debes tú señalarlo como tuyo, 
Porque si no pierdes el tiempo escuchando mis palabras,
Cuando el tiempo pasa vacío y la tierra no es más que cieno y
pobredumbre,
no me puedo parar a llorar.
Los gemidos y las plegarias adobadas con polbo para los
inválidos;
y la conformidad para los parientes lejanos.
Yo no me someto.
Dentro y fuera de mi casa me pongo el sombrero como me da la
gana.
(...)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...