dimecres, 6 de maig del 2009

Contrarreloj, de Eugenio Fuentes

Eugenio Fuentes. Contrarreloj. Ed. Tusquets

Acompanyeu al pelotó de ciclistes durant el Tour de França amb la lectura de l'ultim llibre d'Eugenio Fuentes, autor de "Cuerpo a cuerpo" i "El interior del bosque" .
Durant una de les curses algú dóna positiu en el control de final d'etapa. Començen les especulacions i les crítiques i... aleshores mor assassinat el líder del Tour, Tobias Gros, mentre descansava al seu hotel. El primer sospitós és el seu rival més directe, Santi Mieses, qui va parlar amb ell poc abans de morir. El director de l'equip de Mieses, Luis Carrión, demanarà l'ajuda de l'inspector Ricardo Cupio, que veia una de les etapes, perquè lliure al ciclista de l'acussació d'assassinat. Com sempre, Cupio no fallarà.

Una novel·la que us recomanem, magnífica, encara que no sigau aficionats al ciclisme.

2 comentaris:

Javier Cercas Rueda ha dit...

La novela gustará a los aficionados al ciclismo (aunque no tanto como El Alpe D’Huez de Javier García Sánchez) y entretendrá –sin apasionar- a los seguidores del género policiaco. La intriga no es extraordinaria pero está bien hecha, sin grandes momentos pero sin estridencias. Una novela tranquila con una violencia mínima, escrita con evidente amor a las bicicletas. No está mal, pero sobre el Tour son mejores e imprescindibles los libros del periodista Carlos Arribas.

Sàlvia ha dit...

Gracias, Javier, por tu comentario. Tomo nota de los libros que recomiendas, pues en la biblioteca tenemos varios lectores a los que también apasiona el ciclismo.

La mejor recomendación, por encima del marketing de las editoriales, es la opinión de los lectores, la diferencia de criterios a la hora de recomendar una obra.

Besadetes, muy calurosas, pero creo que no tanto com en Sevilla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...