dimecres, 14 de gener del 2009

Poesia: el Dia de la Pau

Il·lustració de Wilmer MurilloTal volta poguerem llegir als periòdics que ha arribat la pau a tot el món, però, malhauradament, no és així. Des del blog li fem un homentatge al Dia de la Pau amb aquest poemeta dels xiquets als adults, reivindicant un món millor.

TOTS ELS NENS CANTEM CANÇONS, PERQUÈ ELS HOMES SIGUIN BONS
Tots els nens del meu carrer
volen jocs, volen somriure.
Tots els nens del meu carrer,
volen crèixer i viure bé.
Un company per fer tabola,
Una casa i una escola.
Tots els nens del meu carrer
volen crèixer i viure bé.
Tots els nens de la ciutat,
volen pares ben alegres,
tots els nens de la ciutat,
volen pau i hermandat.
Si la pau sempre fa falta,
ho direm en veu ben alta,
tots el nens de la ciutat,
volen pau i germandat.
Cada nen del meu país,
obre els ulls amb esperança,
cada nen del meu país,
té el desig de ser feliç.
Tots els nens cantem cançons,
perquè els homes ens escoltin.
Tots els nens cantem cançons,
perquè els homes siguen bons.
Si cantant el pit s'eixampla,
també el cor es fa més ample,
tots els nens cantem cançons,
perquè els homes siguin bons.
* * * *
A més, tal volta us siga útil una selecció de llibres sobre la Pau. O també podeu llegir més poemes, en castellà o català, sobre la Pau, punxant açí, on trobareu tots els poemes que s'han anat publicant en el blog de bibliopoemes dedicats a aquest dia assenyalat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...